من و تو

...

1392/9/11 10:27
نویسنده : رها
203 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من ... خوبه که نیومدی هنوز

با تمام وجودم که دلم  واسه دیدنت میلرزه
اما
 خیی خوبه که هنوز نیستی 
من
با این اوضاع اگه باشی نمیتونم خوب مواظبت باشم
پس صبر کن تا وقتش بشه


مامانی ، خوبی 
جات راحته ؟ میدونم که راحته ، خوشحالم که اگه تو عمرم یه کار درست کرده باشم در مورد تو بود و آینده تو 
خوشحالم که زندگیت اونجا راحته
راستی مامانی ، یکم زندگیم تو سربالایی افتاده ، منم پاهام خسته است ، دارم میرم بالا ولی ... فک میکنم دیگه نا ندارم
تو که اون بالایی  ، تو که هواست به من هست
تو که به خدا نزدیک تری
از خدا بخواه زودتر این مساله و حل کنه ، من خودمم گفتم به خداااااااا ولی واسه محکم کاریش تو ام بگو

خیلی دوست دارم خوشگل مامان  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مائده
11 آذر 92 10:49
ایشالله گلم زندگیت تو سراشیبی بیوفته تا وقتی نی نی دار شدی تو ناز و نعمت بزرگشه
رها
پاسخ
مرسی مائده جونم انقد دلم واسه یه راه صاف تنگ شده که خدا میدونه ممنون از دعات عزیزم
مامان سهند و سپهر
11 آذر 92 10:58
رها جونم ایشالا بزودی این روزهای سخت هم می گذره برات عزیزم من که نمیدونم چی شده یا کمکی از ما برمیاد یا نه و تنها کاری که می تونم بکنم اینه که آرزو کنم همه چیز به زودی خوب خوب بشه و با خبرای خوب بیای
رها
پاسخ
مرسی همین که این حرفارو میزنین کلی واسم دلگرمی میاره من دلم خیلی میخواد زود زود زندگیم به حالت طبیعیش برگرده بازم ممنون ازت دوست خیلی خوبم
مامان نرگس جون(مریم)
11 آذر 92 13:32
رها جون نگران نباش این روزها هم میگذرهو بعدا وقتی بهشون فک کنی درست مثه خوندن خاطره های قدیمی خندت میگیره
رها
پاسخ
نرگس جونم منم همین عقیده و دارم که این نیز میگذرد ولی دلم میخواد یکم زود بگذره تکلیفم معلوم شه ببینم چی میشه ولی مرسی که بازم یاداوری کردی واسم خیلی ماهی
مامان تینا و رایان
11 آذر 92 19:53
یه روزی نی نی میاد و وقتی میای اینا رو بخونی با خودت میگی هی روزگار ..ایشالا افتادی تو سرازیری ما رو از یا نبری
رها
پاسخ
امیدوارم که حل شه شادی جون فعلا که اومدن نی نی و کنسل کردم تا یه کم اوضاع و احوالاتم به راه شه
مامان كياراد
12 آذر 92 0:02
روزهای سخت گامهای آینده ما را استوارتر و تندتر می کند . از شیخ ِ بهایی پرسیدند : خیلے سخت می گذرد ، چـه باید کرد ؟ شیخ گفت: خودت که می گویی ، سخت مےگذرد ، سخت کــه نمی ماند! پس خـــدا را شکــر کــه می گذرد و نمی ماند ... اميدوارم هر چه زودتر روزهاي سختي شما هم به پايان برسه دوست من.....
رها
پاسخ
خیلی خوب بود مرسی دوست من منم امیدوارم همه چی به خوبی بگذره
مامان آیسو وآیسا
12 آذر 92 18:02
نظر من کووووپس دوست جووون...
رها
پاسخ
کدوم نظر عزیزم من نمیدونم هیچی ندیدم
مامان تینا و رایان
12 آذر 92 19:29
به راه میشه ایشالا تازه اول راهید عزیزم
رها
پاسخ
ایشا... که زودتر به راه شه و همه چی عادی شه
مامان سهند و سپهر
13 آذر 92 12:51
سلام خوبی؟ اوضاع روبراه شده رها جونی؟
رها
پاسخ
نه هنوز یکیش یکم حل شده اما یکی و یکی و یکی و یکی دیگه اش نه منتظرم ببینم خدا چی واسمون رقم زده فعلا دیگه خنثی شدم دیدی یکی وقتی یه چیزی از خدا میخواد و نمیرسه پناه میبره به مشهد و این چیزا من کلا الان دیگه پناهنده پناهنده شدم منتظرم خدا پناهم یده
مامان آیسو وآیسا
13 آذر 92 20:20
برا ردوتا پستت پایینی نظر گذاشته بودم...باشه نی نی وبلاگ قورتش داده دوباره
رها
پاسخ
من ندیدم چیزی عزیزم اشکالی نداره - شما نظر بدی ندی هم واسه من عزیزی - عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد